دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





زخم دل

!!‎دل زخمی‎ ‎‏ زخمای رو دلم یکی دوتا نیست واسه زخم تازه دیگه جایی نیست داشتم فراموش می کردم دیگه تو رو تو رو خدا برو این دل دیگه مال تو نیست دنبالش نیا مال تو نیست از همون راهی که اومدی برگرد این دل دیگه مال تو نیست عکستو آتیش زدم و عشقت رو کشتم تو دلم دیگه اجازه نمی دم بازی کنی با این دلم این دل دیگه نمی خوره اینبار دیگه گول تورو حتی حاضر نیستم به زبون بیارم اسم تو رو دارم میرم دارم میرم دل تو رو تنها میذارم دنبالم نیا دیگه حوصله ی تو رو ندارم آخ امان از این دلم حرف منو گوش نمی ده خودت بیا بهش بگو منو نمی خوای دیگه چاره ای نیست انگار دلم باید رو تو پا بذارم این جزیی از عاشقیه که تو رو تنها بذارم اگه بری منم می رم و دیگه بر نمی گردم باور کن نباشی یه کوه یخ سردم این دل که میبینی دیگه دل قدیم نیست باور کن نباشی دنبالت نمی گردم هر چی میکشم دیگه از دست تو دیگه دلم چرا نمی ذاری منم مثل همه ساده برم هرچی می سوزم و صدام در نمیاد کافیه تصمیممو گرفتم تنهات می ذارم دلم دنبال بهونه نگو که تنها میمونی عاشقی هیچ خبری نیست آخرش تنها میونی بهتره تنها بمونی تنهایی خیلی بهتره اون وقت کسی نیست که بترسی بمونه یا بره

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

sahra
ساعت18:53---10 مرداد 1391
slm bebakhid alan chand vaghte khodam webo up nemikonam sharmande hala k sar zadam shoma ham sar beanin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 12:32 | |